Wednesday, November 12, 2014

Diploma Statistik: Result Sem 1.

Assalamualaikum.

Masa minggu MDS dulu bersungguh-sungguh nak buktikan aku masuk u ni nak buat yang terbaik. Target nak dekan tanda tak sia-sia jauh dari family haha puih emosi. Beriya. Nampak macam kental giler tapi tak ya.

Tapi Alhamdulillah belajar best! Lecturer semua best, mudah faham. Classmates tak kedekut ilmu. Roommates pon pandai sampai gadoh gadoh bila mengajar hahahahaha beb tak lupa blur masing masing! Jiran bilik statisticiansku yang selalu menjadi tempat penyinggahan tanya soalan calculus dan akaun (serta tempat cari makanan) Terima kasih weh korang walaupun aku tahu blog ni korang tak tahu pon wujud kahkah.

Okay jadi result.

Alhamdulillah. Bukan nak riak tau. Rasa nak usaha lagi. Dapat bagi result yang baik kat mak abah yang dah keluar duit hantar belajar :') Nak terima kasih jugak dekat akak abang bloggers yang bagi tips dulu. 

Semoga istiqamah belajar sem depan!

23 comments :

  1. whoahhh tahniah. seghonoknya 4flat!

    ReplyDelete
  2. wahhh. .tahniah ya. .bangga makbpk awk. . :D

    ReplyDelete
  3. tahniah.. UiTM di hatiku. ehehe. kekalkan usaha anda !

    ReplyDelete
  4. congrats!!! uuu 4 flat...keep it up!

    ReplyDelete
  5. omo,congrats. hee jealous k tengok result tu >.< keep it up!

    ReplyDelete
  6. Congratss sis. May u terus success in ur life :)

    ReplyDelete
  7. akak , statistic senang tak ? Sebab rasa nak amik course ni . tapi nak tanya pendapat orang lain

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mintak maaf sangat sangat sebab reply lambat.
      Boleh refer entry terbaru saya.

      Delete
  8. Hye sis. Cmne nk mtk statistik ye. Result kna tinggi ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mintak maaf sangat sangat sebab reply lambat.
      Tak pasti tapi kena strong math & add math.

      Delete
  9. Tahniah...ade simpan lagi tak buku teks statistik?

    ReplyDelete
  10. Kalau saya nak beli buku teks stat tu dari awak boleh tak? klu ade nota2 pun boleh juga

    ReplyDelete
  11. Peluang kerja dlm bidaang ni ape ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ada buat entry baru untuk course ni. Harap membantu.

      Delete
  12. Salam akak emira .. Saya dapt kat machang utk statistik .. :) akak emira ada x kwan yg bleh saya beli buku teks stat :) harap nnti akak bleh ajar saya huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam.
      Ada. Contact email ya. Nanti senang nak deal ;)

      Delete